Klachtenregeling – Huisartspraktijk A.G.H.M. van Vlaardingen-Kieven – Nieuwveen

Welkom!

Van harte welkom op de praktijkwebsite van apotheekhoudende huisartsenpraktijk A.G.H.M. van Vlaardingen-Kieven. Via onze website informeren wij u onder andere over onze openingstijden, spreekuren en onze bereikbaarheid.

Belangrijk updates:

Per 1 maart 2024 is  dokter A.L. Keizer in de praktijk werkzaam. Zij is aanwezig op maandag en de dinsdagochtend

  • Nieuwe patiënten zijn welkom! Aanmelden kan via het Inschrijfformulier.
  • Praktijk het hele jaar geopend, ook tijdens vakantieperiodes.
  • De praktijk is Dekra gecertificeerd.
  • Het  is mogelijk om u aan te melden voor ons zorgportaal. Hiermee kunt u uw herhaalrecepten aanvragen een afspraak maken, of een vraag stellen aan de huisarts of praktijkondersteuner en uw medische gegevens via een beveiligde omgeving in zien.
  • Door rechts boven op patientenomgeving te klikken kunt u zich aanmelden

Openingstijden

Maandag: 08.00 tot- 13.20
13.50 tot- 17.00
Dinsdag: 08.00 - 12.30* waarneming
Woensdag: 08.00 tot- 13.20
13.50 tot- 17.00
Donderdag: 08.00 tot- 13.20
13.50 tot- 17.00
Vrijdag: 08.00 tot- 13.20
13.50 tot- 17.00
Huisartspraktijk A.G.H.M. van Vlaardingen-Kieven
Teylersplein 7 2441 LE Nieuwveen

Klachtenregeling

Een klacht? Bespreek uw onvrede met uw huisarts

Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen.

Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE. De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088 0229190.

Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.

Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u in de folder vinden in de wachtkamer en op www.skge.nl.